piątek, 10 grudnia 2010

KIERMASZOWE TWORY

Witajcie!
Cieszę się bardzo, że do mnie zaglądacie, to bardzo miłe:). Dziękuje Wam bardzo!
Wpadłam na chwilkę aby po trosze przedstawić Wam moje tworki, które będziecie mogły zakupić w Lublinie na kiermaszu Świątecznym.
Na kiermaszu będziecie mogły nabyć tego zdecydowanie więcej, jeśli oczywiście będziecie miały ochotę:). Tu zamieszczam je tylko w formie dokumentacji:)
Zdjęcia kiepskie i nieprzemyślane ale po prostu musiałam to wszystko szybko pakować i nie zastanawiałam się nad kompozycją. Pogoda też nas nie rozpieszcza i zrobienie ciekawego i odpowiednio doświetlonego zdjęcia graniczy z cudem. No ale mam nadzieję, że coś jednak dojrzycie:)
Powolutku kończę kolejną porcje maso solnych tworków i już na weekend będę mogła Wam je przedstawić:)



To duża lniana skarpeta z ukochanym przeze mnie motywem śnieżynki:)



kolejna skarpetka, nieco mniejsza:)

Duży rożek VINTAGE na słodycze, dla łasucha:)

Maciupkie skarpetki do powieszenia na choince, wypełnione przyprawą korzenną:)


kolejne skarpetuchy

serduszka do powieszenia na choince

Pozdrawiam Was cieplutko, miłego weekendu Wam życzę ila!

16 komentarzy:

  1. Życzę wielu kupujących i podziwiających Twoje dzieła!!!Skarpety boskie a serducha uroczo-słodkie!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, pewnie rozejdą się szybciutko:) mnie się bardzo skarpety podobają:)

    pozdrawiam Cię serdecznie i zaraz odpisuję na maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękności stworzyłaś!
    gdyby kiermasz ten kiermasz był w mojej okolicy na pewno nie odstępowałabym od Twojego stoiska;)

    Pozdrawiam zimowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne skarpety :) sporo si napracowalas i swietne sa efekty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Iluniu...miodzio!!!...No i len...kocham!!
    A skąd Tys Kobitko ten Lublin wyczarowała??Poniosło Cię aż tam?!
    U nas też jutro Jarmark Świąteczny w Trzebnicy...już nie mogę się doczekać!!


    Całusy posyłam!
    A na maila odpiszę,ale nie dzis ,bo padam:(
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszystko!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. To w Lublinie sa kiermasze swiateczne?A tworki cudne, z pewnoscia rozejda sie jak swieze buleczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworku cudowne. Ach ja niestety na lubelski kiermasz się nie wyrobiłam, ale mam nadzieję, że przyszły rok będzie łaskawszy ( w czas oczywiście)
    Nie mogę się doczekać masosolnych śliczności, więc....
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetuchy i serca najbardziej mnie ujęły!
    Życzę dużych kokosów na kiermaszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpeta ze śnieżynką jest cudna :))) pomysł na "aromatyczne" skarpetki fantastyczny, cała reszta również urocza i taka baaaaardzo ciepłoświąteczna.
    Życzę wieeeeelu klientów :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to dobrze ze sa takie blogi jak Twoje, jest na co popatrzec i jest czym sie zainspirowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Iluś :))
    te wszystkie ozdoby są tak w Twoim stylu, ze gdybym nie wiedziała kto jest autorem od razu pomyślałabym o Tobie :)) piękne :)) pomysł na pachnące skarpety ;)) rewelacyjny :))
    i ta duża ze śnieżynką :)) ech tylko pozazdrościć!!!
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysły.
    Widzę, że Twoja kreatywność nie ustaje:)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ila jesteś perfekcjonistką! Wszystko takie dopieszczone i dopracowane! Śliczności!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne , zwłaszcza serducha i małe skarpetki
    udanego kiermaszu życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)