środa, 14 marca 2012

INSPIRUJĄCA NATURA...

 Zainspirowana naturą postanowiłam stworzyć Wielkanocne dekoracje, z wykorzystaniem tylko i wyłącznie NATURALNYCH materiałów.
Co roku magluje ten temat,  niektórzy pewnie powiedzą, że to już było, ale ja tak po prostu lubię... Wczoraj ze spaceru przytargałam brzozowe witki, czerwone gałązki i bukszpan, z których powstało małe ozdobne gniazdko na stół Wielkanocny oraz wianek na drzwi. Szybko i prosto się to robiło, miałam tylko mały problem z robieniem wydmuszek, bo się zasapałam:)


 To pierwsze Wielkanocne stroiki w tym roku. Znalazły  już właścicieli, ale zamierzam zrobić ich jeszcze troszkę więc dla każdego mam nadzieję coś dobrego się znajdzie:)

 Tu wianek na drzwi z papierowym motylkiem... bo motyle wyjątkowo z wiosną mi się kojarzą:)


Pozdrawiam Was ciepło i zachęcam z całego serducha abyście same stworzyły dla siebie takie dekoracje:). Niewiele pracy wymagają a oko nacieszą:)
Miłego dnia!
ila:)

47 komentarzy:

  1. Śliczne są;-)
    Przepadam za takimi naturalnymi klimatami.
    Ale niestety klienci często wolą dużo koloru...
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na Twoje dalsze propozycje naturalnych dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne Iluś:) Bardzo takie lubię - im więcej natury, tym lepiej:)
    Serdeczności cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło cudownie! Takie rozwiązania są najlepsze - jestem za stawianiem na NATURĘ!!:) podoba mi się bardzo..ojjj zainspirowałaś mnie....:)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciepło i naturalnie u Ciebie. Lubię wianki wszelkie, a Twoje w szczególności. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne, bardz lubie takkie naturalne kolorki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dekoracje cudne, zwłaszcza te przepiórcze jajeczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne wianuszki i ja rowniez lubie takie klimaty, czekam z niecierpliwoscia na kolejen Twoje prace, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dokładnie moje klimaty, ślicznie!
    pozdrowienia wiosenne,

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby. Mnie też coś kręci na brzozowe wianki - o materiał łatwo, a każdy wyjdzie inny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace zawsze cieszą moje oko, droga Ilu. ;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie! Wydmuszki to zdecydowanie ,,działka,, mojego męża ;)
    To ważne o czym piszesz-w prostocie i naturze siła! Tu rzadko można popełnić gafę!
    Pierwsze zdjęcie -urzekające!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne.
    Pozdrawiam i dużo słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku pojade po bandzie i bede miała same białe jajka o ile starczy nam czasu na święta :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jak pięknie....Powtarzam się ale kocham Twój blog,czuję się jak u siebie w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No może rzeczywiście naturalne mają swoją urodę, ale jakby się tam coś wykluć miało? Żartowałam:)))) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejuniu,,,,....Jakie sliczne wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podobają. Uwielbiam takie naturalne elementy stroików. Coś pięknego. Piękne z natury:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam za każde słowo, jakie u mnie zostawiacie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jajeczkowe dekoracje bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne dekoracje! A jeśli mogę Ci coś poradzić- to wydmuszki najlepiej dmuchać... strzykawką ;-) (jak największą!!!)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam naturalne dekoracje! Te nakrapiane jajka świetnie komponują się ze starymi doniczkami. Jak chcesz podeślę Ci odbitki stemplowych motyli. Ja wykorzystałam je w swoich naturalnych stroikach i bardzo fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super:)Ciekawa jestem efektu:)

      Usuń
    2. Na dniach wrzucę zdjęcia na bloga.
      Możesz mi przesłać adres na maila k-k-j@wp.pl to Ci wyślę.

      Usuń
  22. Bardzo mi się podobają Twoje wyroby "naturalne"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna jest ta Twoja Natura.
    Sama bym taką u siebie postawiała:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ale niesamowite ! naprawdę tak niewiele potrzeba a efekt przepiękny !
    rób rób, niech ciesz ą też innych:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiórcze jajeczka są niezwykle urokliwe, ale Ty szybka kobita jesteś, już na święta dekoracje szykujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naturalnie mi sie to podoba.
    Kropiate malutkie wydmuszki sa urocze:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. No to fakt wydmuchac takie małe jajeczka to trzeba miec pary:)))))fajne z natury:))))też takie lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne i naturalne - uwielbiam takie klimaty.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają te Twoje plecionki, piękne kompozycje robisz, a jajeczka przepiórcze to też moje ulubione akcenty na święta. Zatem mówisz, że czas zacząć przygotowania...
    Marta do roboty!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  30. natura gora! naprawde piekne i inspirujace ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  31. no mogę tylko jednym słowem wyrazić swój szczery zachwyt: ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie lubię najbardziej!Śliczne!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj
    Przepiękne świąteczne dekoracje.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj joj, a ja jeszcze nie myślę o świętach... Wianek przecudnej urody!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Natura rządzi! Mega jest ten stroik. Nie gniewaj się, jeśli u mnie zobaczysz podobny, proszę. Normalnie jestem pełna zachwytu i szczerze Ci powiem, że takie klimaty są mi bardzo, bardzo bliskie :) REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne!!! naprawdę! dawno tak ładnych nie widziałam!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. dekoracje piękne bo naturalne :))) U nas jeszcze zima więc o materiały ciężko :( Jeszcze chwilkę muszę z takim dekoracjami poczekać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)