wtorek, 25 września 2012

MÓJ CZERWONY...

ANNE  wymyśliła bardzo fajną zabawę, do której nie musiałam się długo przekonywać:). Oto mój kolor czerwony...Ostatnie maliny, z plackiem owsianym i jogurtem naturalnym, podane na czerwonym talerzu- moje dzisiejsze śniadanko:)
Przepis na placka owsianego już kiedyś pokazywałam na blogu, ale ta wersja jest prostsza i szybsza w wykonaniu. Paweł ją uprościł na własną potrzebę i powiem szczerze,że mi bardziej przypadła do gustu
Do zrobienia placuszka potrzebujemy:
Szklankę płatków owsianych
2 jaja
łyżeczka miodu lub brązowego cukru
2 łyżki oleju do smażenia, lub piekarnik-wersja dietetyczna
Wykonanie:
Płatki owsiane mieszamy z jajami, dodajemy cukier i zostawiamy na 10 min aby składniki się "przegryzły"
Płatki powinny być przesiąknięte jajkiem.
Smażymy z dwóch stron, jak naleśniki lub pieczemy w piekarniku.
Podajemy z jogurtem naturalnym i świeżymi owocami, lub z serem białym i dżemem. Ze wszystkim spakuje bajecznie.
SMACZNEGO!!!

Pozdrawiam Was jesiennie:)
ila

10 komentarzy:

  1. Iluś, uwielbiam takie śniadanka! Świetna propozycja, a te maliiiiiiny.....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki smakowity czerwony kolor...

    OdpowiedzUsuń
  3. baaaardzo apetyczne i fotogeniczne maliny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanko smakowite a ten przepis na placek chyba sama wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilcia....u nas Wasz placek robi furorę!!!Od kiedy zasmakowalismy go u Was na wakacjach:)Serio!!
    Moje chłopaki go uwielbiają ,w Chorwacji był naszym sniadaniowym hitem!!
    A teściowa była w szoku ,że to takie dobre i zdrowe i takie proste-5minutowe danie ....mniam mniam mniam:)

    Sciski od bandy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm pychotka:))) a zdjęcie genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna Twoja czerwień :)
    i świetny pomysł na placek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smaczny ten czerwony!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. maliny bardzo apetyczne....cudny kolor, życzę wygranej..

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzooo apetyczne, aż się człowiek głodny robi :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)