poniedziałek, 7 marca 2016

JUŻ CZAS!!!

20 dni przed Wielkanocą to dobry czas, żeby zacząć myśleć o dekoracjach.
Ja jak co roku bardzo monotonnie, czyli całkiem naturalnie:), ale tak lubię...uwielbiam wręcz!
Dziś zrobiłam sobie wianek na drzwi, koniecznie muszę mieć na drzwiach wianek, czy to duży czy mały, musi być!  Ten jest bardzo podobny do wianka z zeszłego roku bo baza ta sama ale dodałam jaja szlachetnych zielononóżek i białą cebulę dymkę. Jaja mają cudowny seledynowo-oliwkowy kolor, kiedyś Paweł dostał je od koleżanki i dając mi je oświadczył, że przyniósł mi smaczne jajka o paskudnym sinym kolorze:). Tak właśnie mężczyźni postrzegają kolory:)). A mnie ten kolor właśnie zachwycił i zanim zorientowałam się, że mogę przecież skorupy wykorzystać do wianków, to już po jajach śladu nie było i po skorupkach też, kilka tylko uratowałam, ale nie pytajcie skąd je wyciągałam;)
A sesję wianka zrobiłam na starych dechach stodoły- jest sielsko, wiejsko, czarodziejsko:)
Poczyniłam też przymiarki do dekoracji Wielkanocnych, mam milion pomysłów na minutę ale tak naprawdę nie mam pojęcia co z tego wyjdzie, wiem jedno na pewno będą drewniane królisie dużo sianka i jaj!:)








Lubię połączenie kurzych jaj z przepiórczymi, a może w tym roku wykorzystam do dekoracji szufladę?!




Tu troszkę koloru, chyba w tym roku na róż postawię...


Z turkusem też ciekawie...


Pozdrawiam Was poniedziałkowo i udanego tygodnia życzę
ila:)

22 komentarze:

  1. cudnie jajecznie:D kolory ziemi, uwielbiam:)
    kuferpoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wianek! I kolor jajek zielononóżkowych jest piękny.:) W ogóle malownicze te Twoje zdjęcia. :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i tak naturalnie. Uwielbiam takie wiejskie, czarodziejskie klimaty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ila, cudowne te Twoje wianki, uwielbiam je - bardzo mi się podoba to połączenie ze słomą:) Piękne święta zapowiadasz.
    ściskam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ila, ajj Ila, miód na oczy moje te zdjęcia Twoje. Pięknie wiejsko, sielsko- a ja wielbię życie na wsi, bo właśnie tam mieszkam. Tylko stodoły mi brak, a tak bym chciała. Wianek piękny. Chyba i ja jutro coś poskręcam i pokleję na drzwi. Pozdrawiam Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje. Wianek jest śliczny. Zdjęcia super .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oho, to też i dla nas znak, ze czas na tworzenie wielkanocnej palmy ... zostały niecałe 2 tygodnie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie, uwielbiam tę sielskość ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam Iluś jak zawsze pięknie , fajnie że teraz tak często jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  10. No, Twoje "monotonne" w porównaniu do mojego monotonnego to duża różnica ;) piękny wianek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z szuflada bardzo fajny...no i te przepiórcze jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje wiosenne:) Wszystkiego dobrego z okazji dnia kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas szuflada też rządzi
    Błękit jednak wygrywa u mnie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wianek, zwłaszcza na takim tle:)
    No i aranżacja w szufladzie cudna!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromnie lubię Twoje wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne zdjęcia....chyba już czas na wielkanocne jajeczne dekoracje:) musze powyciągac swoje jaja i powybierać odpowiednie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też będą jajeczka przepiórcze . Świetnie wyglądają w dekoracjach i w daniach wielkanocnych. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz racje, święta tuż tuż, trzeba się wziąć do roboty ! Wianek jest po prostu śliczny, wielkie brawa ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Your blog is very impressive and have the useful information it is really caught my attention.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek wielkanocny przepiękny. A jajka zielononóżek rzeczywiście mają zachwycający kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)