wtorek, 15 marca 2016

UDEKOROWANY DOM

W tym roku z okazji Świąt Wielkanocnych królować będą u mnie kolory miętowe i niebieskości w końcu się przekonałam do połączenia tych dwóch barw, no a prócz kolorów to sama samiuteńka natura...sianko, rafia, naturalne jaja, drewniane zajączki i ceramiczne kurki:)
Pierwsze dekoracje już są , kolejne w fazie powstawania, jest wiosennie i kolorowo. Podobno na święta ma spaść śnieg, oby jednak prognozy się nie sprawdziły a w razie czego to chociaż w domu wiosną się pocieszę:)


 Ostatnio w Pepco pojawiają się świetne rzeczy do domu, skusiłam się na miętowe i szare papilotki do  babeczek, na całej powierzchni mają białe serduszka, co dodatkowo czyni je jeszcze słodszymi. Kosztowały dosłownie grosze:)












A jak przygotowania do świąt, zostały raptem 2 tyg:)
Pozdrawiam Was wtorkowo
ila:)

16 komentarzy:

  1. hihi tez kupilam w pepco te slodkie foremeczki, mowilam babce przy kasie ze nie musze piec wystarczy ze sobie na nie popatrze:D piekne pastele, wiosne czas zaczac:D aaa no i żadnego sniegu widziec nie chce:D pozdrowki
    kuferpoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie u Ciebie!ja uwielbiam niebieski-mam w tym kolorze kuchnie i w sumie caly dom,czekam niecierpliwoscia na kolejne wpisy!Milena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze subtelnie i pięknie u Ciebie :)
    U nas zielenie, żółcie i brązy :) i dużo króliczków, kurczaków ;) dzieciaki pomagają w przygotowaniach więc bardzo, ale to bardzo radośnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak! Natura natura :) niebieskości tez lubię. A śnieg niebardzo. Mam nadzieje, ze nie będziemy sie w dyngusa rzucać śnieżkami jak pare lat temu ;)
    Czuć juz wiosnę w Twoim domku! Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękne dekoracje:) I niezmiennie zachwycają mnie kubki z ziołami, również je mam i uwielbiam:) A tych foremek na babeczki w Pepco nie widziałam mimo, że byłam kilka dni temu, jaka ze mnie gapa:( Prześliczne są, też chcę:) Na moim blogu można obejrzeć co upolowałam w Pepco dla siebie. Faktycznie pojawiają się tam bardzo ciekawe rzeczy, sklep stara się nadążać za trendami i mu się to udaje. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie u Ciebie :) Tak świeżo, wiosennie, świątecznie... Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta niebawem, a ja cała w rozsypce. U Ciebie tak ślicznie
    U mnie za oknem śnieg/
    Serdecznie pozdrawiam Aga z http://gusinkowegwiazdki.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jak zawsze Iluś....

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie u Ciebie, tak lekko i świeżo! Ja też ostatnio zakupiłam co nieco w Pepco ;) choć staram się ograniczać zakupy, żeby nie gromadzić za dużo rzeczy, które potem okazują się niepotrzebne. U mnie z przygotowań nic, zawsze niedoczas, rozgrzebaliśmy sypialnię a w Święta zamierzamy zrobić przyjęcie urodzinowe dla młodszej córki, ja nie wiem jak to ogarnąć szczególnie, że ciągle jesteśmy chorzy ... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero w piątek zabieram się za świąteczne dekorowanie domu.Wtedy też napewno skrobnę o tym posta;) Tobie natomiast zazdroszczę tej porcelanowej kury.Choruję na taką.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne dekoracje. Stylowe i ze smakiem. Muszę cos pogrzebać u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne aranzacje, taki styl jest bliski memu sercu....

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie ;-)
    U nas zieleń bo strasznie mi za nią tęskno

    OdpowiedzUsuń
  15. Dekoracje przewspaniałe,b.nowoczesne ,proste i ..piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)