poniedziałek, 21 marca 2016

WIOSENNE SZYCIE

Witam Was wiosennie:)))
Fajnie, że już przyszła wiosna, co prawda jeszcze jest bardzo nieśmiała ale najważniejsze, że jest:)
Z tej okazji wczoraj calutki dzień szyłam serca w pięknych wiosennych kolorkach, zrobiłam sobie taką moją wiosenną koloroterapię:)
Serca stały się już chyba moim sztandarowym produktem, o nie najczęściej mnie pytacie i najchętniej je kupujecie, co mnie niezmiernie cieszy:)
Może te też znajdą zainteresowanie, z okazji wiosny?:)
Osobiście bardzo lubię wieszać je na drzwiach i gałkach od mebli, są dla mnie taką wisienką na torcie, nawet przywieszone na klamce od okna świetnie się prezentują.
Dostępne w Zapachu Rumianku
A wiecie, że Święta mają być ciepłe i słoneczne:)
Cudownego poniedziałku
ila:)








22 komentarze:

  1. Śliczne te serduszka kochana! Oj zachęciłaś mnie by rzucić pędzel i siąść do maszyny :)pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudasne serducha :-) wiosenne i kolorowe pozdrawiam gorąco
    Kuferpoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokolorowałaś świat nie tylko sobie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe te serduszka:) Robią cały klimat w kuchni:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te turkusowe skradły moje serce:) Pasowałyby do moich pasteli:) (pisałam o nich w nowym poście). A z tymi ciepłymi świętami trzymam Cię za słowo:).Pozdrawiam wiosennie:)Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Dodatkowo guziczki uatrakcyjniają serducha i powstają prawdziwe cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilu Twoje serducha zawsze są cudne!
    Ja mam nawet takie z wyhaftowanymi rumiankami:)))
    U nas dziś niestety szaro, buro, ponuro i deszczowo:(
    Ale co tam... i tak czuć już wiosnę!
    Uściski
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  8. "Serca"kolorystycznie ładne, ale gdyby były pomarańczowe mogłyby uchodzić za marchewki.
    Przecież serca nie sa takie podłużne.
    Nie gniewaj się,za krytykę. Pozdrawiam Cię wiosennie Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to serce w ogóle nie wygląda ani jak moje ani jak inne czerwone:))
      Ale to sprawa raczej indywidualna jak je przedstawimy:))
      Nie gniewam się wcale, a jeśli będą chętni to może i pomarańczowe uszyję:)
      Pozdrawiam Cię Ewo!:)

      Usuń
    2. wiem, że nikt mnie o zdanie nie pytał :) ale ja bardzo lubię taki właśnie kształt serc :) te pękate, nie wiem czemu kojarzą mi się z walentynkową tandetą :) i przepraszam za moje 3 grosze ;)
      pozdrawiam
      Ania

      Usuń
  9. Serducha naprawdę rewelacja! Turkus i krateczka z rozyczkami podbiły moje serce, które sama nie wiem jakiego jest kształtu.

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi właśnie ten kształt niesamowicie się podoba. Są przeurocze! Pozdrawiam wiosennie :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne sa! I takie apetycznie cukierkowe, wiosenne :) uśmiech sam sie ciśnie na usta od patrzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta prawda:) Serca zawsze są wyjątkowe a Twoje zawsze mnie zachwycają. Cudne wzory i barwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne!!! I te kolory... Uwielbiam serca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te Twoje serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpiękniejsze zawieszki są i Ilonki. Kto tak myśli ręka w górę. JAAAAAA.

    OdpowiedzUsuń
  16. serduszkowy zawrót głowy. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tych serduchach! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne serducha, właśnie takie podłużne. Czy znajdę gdzieś u Ciebie formę do wykroju ich kształtu? Dopiero zaczynam przygodę z szyciem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)